3 tipuri de leziuni ale unui tibi și picior - Rănire

Pericol de rănire la gleznă

Citiți Următorul: Simptome de fractură de stres și cum să grăbiți recuperarea Se estimează că aproximativ Leziunile la glezne pot afecta persoane de toate vârstele.

Acestea sunt cauzate în mod obișnuit de lucruri precum utilizarea repetitivă și postura slabă atunci când se exercită.

Alte cauze sunt compensările musculare, dezechilibrul mușchilor opoziționali și impactul asupra unui ligament sau articulației din apropierea piciorului. Pentru persoanele în vârstă, care pot suferi slăbiciune și instabilitate la glezne, accidentele precum căderea sunt o altă cauză frecventă. Gleznele luxate pot fi cu siguranță dureroase - și, de asemenea, incomode, deoarece de obicei te obligă să rămâi în picioare. Vestea bună este că există tratamente naturale ale gleznei înghițite pentru a accelera vindecarea entorselor de gleznă pericol de rănire la gleznă a altor leziuni aferente.

7 tratamente naturale ale gleznei înghițite pentru a vă recupera din nou în picioare

La rularea sau răsucirea gleznei, este important să vă odihniți imediat piciorul afectat. În mod ideal, ridicați zona cât mai mult posibil pentru cel puțin următoarele de ore. Ce este o gleznă întorsă? O gleznă întorsă poate fi, de asemenea, numită gleznă rulată sau glezna răsucită. Durerea înseamnă adesea că o lacrimă s-a dezvoltat în unul sau mai multe ligamente care susțin și stabilizează glezna.

Ligamentele sunt benzi puternice de țesut care ține oasele împreună. Țin articulațiile la locul lor ca glezna, încheietura, genunchiul,părți ale spatelui inferior, gât, cot și umăr. Ligamentul lateral este situat pe partea exterioară a gleznei.

Este partea gleznei cel mai adesea rănită din cauza rostogolirii, pericol de rănire la gleznă, răsucirii sau încordării.

pericol de rănire la gleznă

Până la 85 la sută din entorsele de gleznă rezultă din disfuncția acestor ligamente. Ligamentele gleznei sunt fabricate din fibre de țesuturi mici.

pericol de rănire la gleznă

Aceste fibre pot dezvolta leziuni de la mici trageri sau răsuciri, până la completarea lacrimilor. Acest lucru stabilește scena pentru slăbiciune, instabilitate și alte răni în viitor.

Dureri ale gleznei si piciorului Cauze, simptome si tratamente — Voltaren Deteriorarea articulației gleznei drepte, Meniscului Rănire Glezna este un mecanism foarte important pentru menținerea corpului unei persoane în timpul mișcării. În cazul încărcăturilor grele, pot apărea foarte des diverse vătămări.

În timp, compensările musculare cauzate de instabilitate pot duce la deteriorarea oaselor și cartilajul articulației gleznei. Acest lucru este deosebit de riscant pentru cei care se angajează în exerciții cu impact mare, cum ar fi alergarea sau practicarea sporturilor de contact. Se estimează că în țările occidentale apare aproximativ o entorsă la gleznă pentru fiecare Acestea tind să apară în timpul activităților care pot provoca impact, fracturarea gleznelor, supra-răsucire sau suprautilizare a mușchilor din partea inferioară a corpului.

Situațiile în care apar entorsele de gleznă includ cel mai adesea: 6 La antrenament, cum ar fi alergarea sau chiar mersul pe jos. Riscul este cel mai mare atunci când vă deplasați rapid și pe pericol de rănire la gleznă suprafață dură și neuniformă. Încălțămintea neadecvată care nu îți pune bine picioarele creează un factor de risc pentru gleznele luxate; au pregătit scena pentru rulare, instabilitate și răsucire.

Declanșarea, lovirea în jos cum ar fi în timpul sporturilor de contact, cum ar pericol de rănire la gleznă fotbalul, baschetul, lupta sau fotbalul sau căderea. Persoanele în vârstă pot învârti o gleznă dacă nu au echilibru și se termină să cadă. Sportivii se rostogolesc frecvent sau folosesc glezna în timpul antrenamentului sau a unui joc.

Fresh articles

Uneori, un adversar poate împinge un jucător în jos, într-un mod care provoacă răsucirea sau să-și calce cu putere piciorul.

Folosind o formă necorespunzătoare sau având o postură slabă. Supinație excesivă atunci când alergați sau mergeți, pot contribui la entorsele gleznei.

Având compensări musculare existente din cauza posturii precare la nivelul picioarelor, sacrului și coloanei vertebrale. Leziuni vechi, inclusiv entorse la glezne,fracturi de stres la nivelul picioarelor sau lacrimi de tendon. Acestea pot lăsa în urmă țesutul cicatricial care provoacă instabilitate. Suprasolicitare, inclusiv exercitarea prea mare fără a se odihni suficient medicament pentru blocarea osteochondrozei lombare a sta pe perioade lungi.

Gama limitată de mișcare și rigiditate din cauza îmbătrânirii sau a afecțiunilor precum artrita. Slăbiciunea la nivelul gleznelor sau a corpului inferior poate apărea pericol de rănire la gleznă din cauza unei activități prea pericol de rănire la gleznă a stil de viata sedentar. Ligamentele slabe sau pierderea cartilajului în articulațiile picioarelor sau ale gleznelor cum ar fi cele ale articulației subtalare.

În unele cazuri, discrepanța picioarelor picioarele au lungimi diferite datorită geneticii, care provoacă instabilitate. Simptomele unei glezne entorse Unele semne că este posibil să vă rotiți glezna includ: Durere atunci când puneți greutate pe gleznă sau atunci când vă deplasați. Vânătaie lângă os sau alte tipuri de decolorare a pielii. Entorsele severe ale gleznei sunt adesea însoțite de sângerare care, la rândul său, provoacă vânătăi, Acest lucru provoacă un aspect negru și albastru.

Unii raportează auzind un sunet care se prăbușește sau se declanșează atunci când are loc accidentarea. Acest lucru se întâmplă de obicei în cazul unui entors sever în care ligamentul se rupe complet. Pierderea funcționalității și o gamă redusă de mișcare în corpul inferior. Uneori, durerea și problemele musculo-scheletice disfuncționale se pot extinde până la glezne, gambe, coapse sau genunchi.

Acest lucru face dificil să meargă la activități normale. Dacă rulați în mod repetat glezna, puteți observa durere pe partea inferioară a picioarelor în bila piciorului. Tratamente convenționale la nivelul pericol de rănire la gleznă înghițite Uneori, medicii efectuează o radiografie pe o gleznă rănită pentru a se asigura că nu sunt rupte oasele.

De multe ori este posibil să diagnosticăm o gleznă luxată pe baza simptomelor și aspectului. Medicul dumneavoastră va căuta semne de umflare a gleznei.

pericol de rănire la gleznă

Ea îți va vorbi despre simptomele tale și despre cum s-a întâmplat vătămarea. De asemenea, poate să se miște sau să apese pe gleznă pentru a determina cât de limitat a devenit raza dvs.

pericol de rănire la gleznă

Odată diagnosticat, ortopedul sau medicul dumneavoastră recomandă tratamente pentru glezna luxată pot include: Efectuarea tratați articulațiile dureroase ale picioarelor criminal contra vânzătorului. Antiinflamatoarele nesteroidiene AINScum ar fi ibuprofenul și naproxenul pot ajuta inițial la controlul durerii și umflăturii.

Odihnirea și glazurarea piciorului.

Prevenirea leziunilor de glezne

Folosiți pansamente, bandaje sau înfășurări ascuțibile pentru a vă menține glezna nemișcată. Elevați-vă glezna plasându-l deasupra nivelului pieptului, ideal pentru primele 48 de ore. Îmbunătățirea formei dvs.

Inserțiile ortotice utilizate la adidași sau pantofi constau din suport de arc și uneori călcâie ridicată.

Asigurați-vă că pacientul se află într-o locație sigură. Este mai important să vă faceți griji cu privire la siguranța salvatorului și pacientului în curs de desfășurare decât să vă îngrijorați de o gleznă spartă. Verificați ABC-urile. Asigurați-vă că pacientul are o radioterapie, are B reabilitare și are iritabilitate C.

Ele controlează mișcarea de rulare-înainte a piciorului. Aceștia pot presiona degetele mici și pot ajuta la stabilizarea gleznei. În funcție de cât de gravă este problema dumneavoastră de supinație, medicul dumneavoastră vă poate recomanda și terapie fizică.

Este, de asemenea, unul dintre tratamentele de bază ale gleznei luxate. După ce te-ai vindecat inițial, ar trebui să începi să miști din nou glezna pentru a reduce rigiditatea. În primele zile după accidentare, încercați să înghețați glezna pentru a continua să se umfle.

Folosiți un pachet de gheață sau chiar o pungă înghețată de legume. Apăsați-o pe o cârpă și gleznă aproximativ de minute la un moment dat. În mod ideal, faceți acest lucru de mai multe ori pe zi. Păstrați căldura puternică departe de piciorul afectat și aveți grijă să nu aplicați gheață direct pe piele. Puteți dura doar 2 săptămâni pentru a face înlăturații minore. Poate dura sau până la 6 până la 12 săptămâni pentru răni mai severe.

Glezna tulpina simptome de funcționare. Umflarea gleznei De glezna simptome tulpina Pentru ca. Articulațiile afectate se bolile acute laringo-traheale prezinta urmatorul tablou clinic, rănesc și sunt mai puțin rezistente. Datorita aparitiei durerii, persoanele afectate de artroza gleznei vor cauza articulațiilor rigide după ședere sa isi protejeze instinctiv articulatia, schiopatand sau evitand sa merga normal ceea ce duce la atrofierea muschilor. Durere în special degetul aratator mare, mediu și este adesea observate în leziuni ale nervului median al antebratului.

Timpul pericol de rănire la gleznă de odihnă va depinde de simptomele și capacitatea dumneavoastră de a vă vindeca. După ce te-ai întors pe picioare, două dintre cele mai bune exerciții sunt înotul într-o piscină și efectuează exerciții de bandă. Puteți încerca, de asemenea, să mergeți cu bicicleta sau să utilizați un eliptic atunci când sunteți gata; este probabil cel mai bine să întrebați medicul dumneavoastră înainte de a face acest lucru.

Fixează-ți formularul Cei care au o postură și o formă slabă la mers sau la exerciții fizice prezintă cel mai mare risc pentru entorsele de gleznă. Acest lucru este valabil mai ales în cazul suprasupunerii piciorului.

Supination descrie rostogolirea exterior mișcarea piciorului, prin urmare, supra-supinatorii nu-și rostogolesc rădăcina în interior când înaintați. Acest lucru duce adesea la dureri de picioare sau leziuni frecvente de alergare.

De asemenea, provoacă performanțe mai slabe datorită instabilității generale și slăbiciunii. O altă problemă se datorează dorsiflexiunii anormale a piciorului.

În timp ce supinația descrie mișcarea de rulare exterioară a piciorului, dorsiflexiunea descrie îndoirea înapoi a piciorului. Totuși, prea multă dorsiflexie este, de asemenea, problematică și duce la instabilitate. Prea multă mișcare din cauza slăbiciunii mușchilor și articulațiilor picioarelor poate contribui la rularea gleznei.

Iată sfaturi care să vă ajute să vă întindeți și să întăriți picioarele inferioare după ce vindecerea accidentală inițială.

Acestea sunt tratamente glezne întorsite care vă vor ajuta să îți corecteze forma și să prevină viitoarele entorse: Dacă mergeți sau alergați repede, ajungeți la o aterizare moale. Aterizați mai aproape de mijlocul piciorului, în loc de partea din spate a călcâiului.

Yellowstone Volcano Observatory Monthly Update: October 1, 2020

Încercați să aterizați cu un picior majoritar plat, încercând să evitați prea pericol de rănire la gleznă curbarea degetelor de la picioare spre interior sau spre exterior. Crește-ți ușor cadența și poate scurta-ți pasul pentru a păstra o formă corespunzătoare în picioare și picioare. Alergați cu poziție verticală prin spate și rămâneți relaxați.

3 tipuri de leziuni ale unui tibi și picior

Acest lucru ajută la ruperea aderențelor și vă permite să mențineți o formă adecvată. Puteți utiliza un role de spumă pe podea. Poziționează-ți corpul pericol de rănire la gleznă, astfel încât rola să fie sub gambele tale, apoi mișcă-te ușor înainte și înapoi.

De asemenea, încercați să masați fascia țesutul moale în fundul picioarelor cu o minge de tenis sub picior. Creșteți forța în picioare făcând exerciții. Întindeți picioarele inferioare în timp ce vă întindeți pe spate.

Etichete foto:

Apoi ridicați picioarele în aer și flexați gleznele înainte și înapoi. Sau efectuați ridicarea călcâielilor, așezând degetele de la picioare pe un perete, înclinând degetele de la picioare spre spate.

  1. Emițător de tratament articular
  2. Rotiți o gleznă la domiciliu și probabil că nu doriți să chemați o ambulanță, deoarece nu pune viața în pericol.
  3. Cum de a splinta o glezna cu o perna
  4. Deteriorarea articulației gleznei drepte Principalele simptome ale dislocării
  5. 7 TRATAMENTE DE GLEZNE îNTORSE, PLUS SIMPTOME ȘI FACTORI DE RISC - - SĂNĂTATE -
  6. Glezna inflamată sau ce trebuie să știți despre entorsa gleznei?
  7. Artrita lupusă a genunchiului
  8. Persoanele în vârstă sunt mai predispuse la răni din cauza degenerării țesuturilor din gleznă și din întregul corp.

Folosiți o pericol de rănire la gleznă de rezistență cunoscută și sub numele de banda de exercitii înfășurat în jurul gleznei pentru a pompa ușor și a îmbunătăți flexibilitatea gleznei.

Corectează-ți postura și poziția Gleznele slabe predispuse la rulare vă pot pune în pericol și pentru alte tipuri de tulpini legate de o postură slabă. Acestea sunt zone slabe pericol de rănire la gleznă picioarelor, care nu sunt capabile să reziste la prea multă presiune sau greutate. Acest lucru poate contribui la formarea țesutului cicatricial la nivelul picioarelor inferioare.

Odată slăbit picioarele, problemele posturale se pot extinde până la șolduri, pelvis și partea inferioară a spatelui. Este esențială utilizarea tratamentelor gleznei pentru a îndrepta poziția și poziția. Vă recomand să lucrați cu un kinetoterapeut sau antrenor postural. Ei pot evalua modul în care puteți controla mai bine compensațiile și reduce riscul de vătămare.

Slăbiciunea și compensațiile la spate pot merge în jos până la picioare, deoarece corpul este complet conectat. Acesta este motivul pentru care o abordare a corpului complet pentru corectarea posturii este cea mai bună. Inflamarea mai scăzută și sprijinirea sănătății comune cu o dietă bogată în colagen Dieta poate părea fără legătură cu leziunile picioarelor, dar corpul are nevoie de nutrienți pentru a vă menține mușchii, articulațiile și ligamentele puternice.

Există mai multe alimente care fac tratamente naturale de gleznă înrădăcinate. Iată care sunt principalele alimente antiinflamatoare care pot reduce umflarea la glezna luxată și pot sprijini vindecarea țesuturilor deteriorate: Surse de colagen.

Este necesar să menținem toate tipurile de țesut conjunctiv puternic. Bulion osos conține colagen și poate ajuta la recuperarea rapidă. De asemenea, poate completa vindecarea de entorse, tulpini și leziuni ale ligamentelor.

Pericol de rănire la gleznă. Cauze de durere și umflături

Pe lângă furnizarea de colagen, bulionul osos conține aminoacizi și multe minerale. Curata proteina slaba. Corpul nu poate reconstrui țesutul stresat fără suficiente proteine.

Câteva opțiuni sunt peștele prins în sălbăticie sau dureri articulare la nivelul umerului decât la tratament hrănită cu iarbă. Legume cu frunze verzi.

pericol de rănire la gleznă

Varul, broccoli, spanacul și alte verzi sunt bogate în antioxidanți, vitamina K și multe minerale, care sunt esențiale pentru vindecare. Alimentele cu vitamina C.

pericol de rănire la gleznă