4 comments

Exerciții de dimineață pentru dureri articulare, este deformarea artrozei articulației șoldului posibil în armată

exerciții de dimineață pentru dureri articulare

Pentru ca suntem constienti de efectele benefice ale miscarii, astazi iti prezentam cateva exercitii pe care sa le faci chiar in primele minute ale diminetii, dupa ce te-ai trezit. Despre beneficiile stretching-ului ti-am mai vorbit si in acest articolinsa astazi vei invata cum sa executi corect cateva exercitii matinale care te vor ajuta sa scapi de senzatia de amorteala si durerile de spate, umeri sau incheieturi dupa o noapte de somn.

Exercitiu pentru zona lombara Un exercitiu foarte usor de executat si in acelasi timp foarte eficient exerciții de dimineață pentru dureri articulare relaxarea zonei lombare.

exerciții de dimineață pentru dureri articulare

Tot ce trebuie sa faci este sa te asezi pe marginea patului in pozitia sezut si sa te apleci deasupra genunchilor pana atingi podeaua cu mainile.

Ramai in aceasta pozitie timp de 10 — 20 de secunde, in seturi de cate 5 exerciții de dimineață pentru dureri articulare.

exerciții de dimineață pentru dureri articulare

Acum bucura-te din nou de senzatia de relaxare a spatelui! Exercitiu pentru gat Aflandu-te in aceeasi pozitie, pe marginea patului, cu spatele drept, executa o miscare de rotatie a capului din dreapta spre stanga, si invers, de 15 ori, cu urechile cat mai apropiate de umeri.

Articulatii intepenite dimineata? Cauze si remedii pentru redoarea articulara

De asemenea, un alt exercitiu pentru gat implica si mainile, astfel ca iti vei trage capul spre fiecare umar cu ajutorul mainii din partea respectiva, pana cand iti vei simti gatul relaxat complet. Exercitiu pentru umeri Ramanand in continuare in pozitia sezut, pe marginea patului, vei executa un exercitiu foarte simplu pentru relaxarea muschilor umerilor.

exerciții de dimineață pentru dureri articulare

Astfel, ridica-ti coatele in spatele capului si trage de fiecare cot cu cealalta mana, in directia opusa, cat de mult iti permite flexibilitatea. Executa acest exercitiu pentru ambele brate, cate 15 secunde pentru fiecare.

Redoare articulară, cauze

Un alt exercitiu foarte eficient pentru relaxarea umerilor este si acesta: impreuneaza-ti degetele de la ambele maini si ridica-le cat de mult posibil spre cer, impingand palmele cat mai sus. Pentru o senzatie de relaxare si mai intensa, ridica-ti si privirea odata cu mainile.

Ramai in aceasta pozitie pentru 20 de secunde. Exercitiu pentru picioare Rutina ta de exercitii de stretching de dimineata se apropie de final cu acest exercitiu de stretching pentru picioare. In aceasta situatie vei fi nevoit sa te ridici in picioare si sa te sprijini cu ajutorul unui perete sau scaun, pentru a-ti mentine echilibrul mai usor. Astfel, pe rand, iti vei prinde fiecare glezna cu ajutorul unei maini si o vei trage pe cat de mult posibil in spate, spre fesieri.

In acest mod, vei reusi sa iti relaxezi genunchii, dar si coapsele.

Sfaturi pentru a calma redoarea articulară matinală

Repeta acest exercitiu de 3 ori. Un alt exercitiu foarte eficient este si acesta: stand in pozitie sezut, indoaie-ti un genunchi, iar glezna sprijin-o de genunchiul celuilalt picior. Impinge, pe cat de mult posibil, genunchiul indoit in jos. Acest exercitiu, vei vedea si tu, iti va relaxa zona feselor.

  1. Terapie cu laser magnetic în tratamentul artrozei
  2. Artroza și metodele de tratament ale acesteia 6 oct.

Acestea au fost cateva exercitii stretching de dimineata foarte eficiente si usor de executat, care sa te ajute sa iti incepi ziua plin de energie. In cazul in care resimti dureri musculare sau articulare care nu dispar nici dupa execitiile de stretching, apeleaza cu incredere la Perskindol Activ Gel. Ai grija de tine si nu uita sa incepi fiecare dimineata cu zambetul pe buze!